Аттестация - «Ө.Жолдасбеков атындағы №9 IT лицейі» http://9.shymkent-mektebi.kz/ ru Аттестация - «Ө.Жолдасбеков атындағы №9 IT лицейі» DataLife Engine Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы http://9.shymkent-mektebi.kz/attestacija/544-blm-beru-jymyny-zhalpy-sipattamasy.html http://9.shymkent-mektebi.kz/attestacija/544-blm-beru-jymyny-zhalpy-sipattamasy.html


 Өзін-өзі бағалау бөлімдері 


Өзін-өзі бағалаудың мазмұны

Өзін-өзі бағалау материалдары

Дереккөздер

1

Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы

Білім беру ұйымының атауы, орналасқан жері (заңды мекен-жайы және нақты орналасқан мекен-жайы). 
  
 Заңды тұлғаның байланыс деректері (телефон, электрондық пошта, web-сайт).
 
 
 

Заңды тұлғаға өкілінің байланыс деректері (басшының ФАӘ және лауазымға тағайындау бұйрығы туралы деректер).
 
 Құқық беруші және құрылтайшы құжаттар.
 
 
 Рұқсат етуші құжаттар
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу/қайта тіркеу туралы анықтама 
 
 
 Заңды тұлғаның  байланыс 
деректері
 
 
 
 Заңды тұлға өкілін басшы лауазымына туралы 
бұйрық 
 
  
 Білім беру ұйымының Жарғысы
 
 

 Лицензия және (немесе) оған қосымша
 
 Технический паспорт.
pdf
 
 Жылжымайтын мүліктің жоқтығы (барлығы) туралы анықтама.pdf

eGov.kz электронды үкімет порталы
 
 
 Ресми интернет-ресурстарда орналасқан
 
 


 Ресми интернет-ресурстарда орналасқан
 
 
 Ресми интернет-ресурстарда орналасқан
 
 "Е-лицензиялау" 
 порталы
 
 
 
 
 
 
 



]]>


 Өзін-өзі бағалау бөлімдері 


Өзін-өзі бағалаудың мазмұны

Өзін-өзі бағалау материалдары

Дереккөздер

1

Білім беру ұйымының жалпы сипаттамасы

Білім беру ұйымының атауы, орналасқан жері (заңды мекен-жайы және нақты орналасқан мекен-жайы). 
  
 Заңды тұлғаның байланыс деректері (телефон, электрондық пошта, web-сайт).
 
 
 

Заңды тұлғаға өкілінің байланыс деректері (басшының ФАӘ және лауазымға тағайындау бұйрығы туралы деректер).
 
 Құқық беруші және құрылтайшы құжаттар.
 
 
 Рұқсат етуші құжаттар
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу/қайта тіркеу туралы анықтама 
 
 
 Заңды тұлғаның  байланыс 
деректері
 
 
 
 Заңды тұлға өкілін басшы лауазымына туралы 
бұйрық 
 
  
 Білім беру ұйымының Жарғысы
 
 

 Лицензия және (немесе) оған қосымша
 
 Технический паспорт.
pdf
 
 Жылжымайтын мүліктің жоқтығы (барлығы) туралы анықтама.pdf

eGov.kz электронды үкімет порталы
 
 
 Ресми интернет-ресурстарда орналасқан
 
 


 Ресми интернет-ресурстарда орналасқан
 
 
 Ресми интернет-ресурстарда орналасқан
 
 "Е-лицензиялау" 
 порталы
 
 
 
 
 
 
 



]]>
admin Thu, 29 Feb 2024 20:06:04 +0600
Кадрлық сапаны талдау http://9.shymkent-mektebi.kz/attestacija/542-kadrly-sapany-taldau.html http://9.shymkent-mektebi.kz/attestacija/542-kadrly-sapany-taldau.html
 Құжаттар атауы
 Файлды қарау
1
Мұғалімдердің аттестаттау бұйрықтары
2
Тарифтеу және штат кестесі
Мұғалімдердің аттестаттау бұйрықтары


2022-2023 оқу жылының штат кестесі1.1. Штаттық кесте.pdf
1.2. Тарификациялау тізімі.
pdf
1.3. Бұйрықтар.
pdf
1.4. Аттестаттау бұйрығы.
pdf
2023-2024 оқу жылының штат кестесі1.1. Штаттық кесте.pdf
1.2. Тарификациялау тізімі.
pdf
1.3. Бұйрықтар.
pdf
1.4. Аттестаттау бұйрығы.
pdf
2024-2025 оқу жылының штат кестесі1.1. Штаттық кесте.pdf
1.2. Тарификациялау тізімі.
pdf
1.3. Бұйрықтар.
pdf
1.4. Аттестаттау бұйрығы.
pdf
3
№1 қосымша
Педагогтердің кадрлық тізімі.pdf
4
Педагогикалық білімі бар педагогтер туралы мәліметтер немесе педагогикалық кайта даярлауды растайтын құжат, онын ішінде базалық  білімі жоқ педагогтер туралы; қосымша жұмыс жағдайында жұмыс істейтін педагогтер және олардың оқу жүктемелері туралы; мемлекеттік білім беру ұйымы басшыларынын үш жылда бір рет аттестаттаудан өткендігі туралы; кемінде бес жылда бір рет педагогтердің біліктілік санатының денгейін арттыру/растау туралы мәліметтер; кемінде үш жылда бір рет басшы кадрлардың, педагогтердің біліктілігін арттыру туралы толық мәліметтер.1 қосымшаны растайтын құжаттар.pdf
5
Білім беру саласындагы уәкілетті орган бекіткен конкурстар мен жарыстардың сонғы бес жылдағы аудандық және/немесе облыстық кезеңдерінің жеңімпаздарын және/немесе республикалық конкурстар мен жарыстардың қатысушылары мен жеңімпаздарын дайындаған педагогтер (бар болған жағдайда) туралы мәліметтер. 
Педагогтердің жетістіктері туралы мәліметтер

]]>

 Құжаттар атауы
 Файлды қарау
1
Мұғалімдердің аттестаттау бұйрықтары
2
Тарифтеу және штат кестесі
Мұғалімдердің аттестаттау бұйрықтары


2022-2023 оқу жылының штат кестесі1.1. Штаттық кесте.pdf
1.2. Тарификациялау тізімі.
pdf
1.3. Бұйрықтар.
pdf
1.4. Аттестаттау бұйрығы.
pdf
2023-2024 оқу жылының штат кестесі1.1. Штаттық кесте.pdf
1.2. Тарификациялау тізімі.
pdf
1.3. Бұйрықтар.
pdf
1.4. Аттестаттау бұйрығы.
pdf
2024-2025 оқу жылының штат кестесі1.1. Штаттық кесте.pdf
1.2. Тарификациялау тізімі.
pdf
1.3. Бұйрықтар.
pdf
1.4. Аттестаттау бұйрығы.
pdf
3
№1 қосымша
Педагогтердің кадрлық тізімі.pdf
4
Педагогикалық білімі бар педагогтер туралы мәліметтер немесе педагогикалық кайта даярлауды растайтын құжат, онын ішінде базалық  білімі жоқ педагогтер туралы; қосымша жұмыс жағдайында жұмыс істейтін педагогтер және олардың оқу жүктемелері туралы; мемлекеттік білім беру ұйымы басшыларынын үш жылда бір рет аттестаттаудан өткендігі туралы; кемінде бес жылда бір рет педагогтердің біліктілік санатының денгейін арттыру/растау туралы мәліметтер; кемінде үш жылда бір рет басшы кадрлардың, педагогтердің біліктілігін арттыру туралы толық мәліметтер.1 қосымшаны растайтын құжаттар.pdf
5
Білім беру саласындагы уәкілетті орган бекіткен конкурстар мен жарыстардың сонғы бес жылдағы аудандық және/немесе облыстық кезеңдерінің жеңімпаздарын және/немесе республикалық конкурстар мен жарыстардың қатысушылары мен жеңімпаздарын дайындаған педагогтер (бар болған жағдайда) туралы мәліметтер. 
Педагогтердің жетістіктері туралы мәліметтер

]]>
admin Thu, 29 Feb 2024 20:04:42 +0600
Білім алушылар контингенті http://9.shymkent-mektebi.kz/attestacija/541-blm-alushylar-kontingent.html http://9.shymkent-mektebi.kz/attestacija/541-blm-alushylar-kontingent.html

Құжаттар атауы
2022-2023
2023-2024
2024-2025
3
Білім алушылар контингентіБілім алушылар контингентінің сандық құрамы
3.1. 8-қосымша.pdf
3.2. деңгейлер бойынша, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар контингенті туралы мәліметтер
3.3. сыныптардын толықтығы туралы 
мәліметтер 
3.4. білім алушылар контингентінің қозғалысы туралы 
мәліметтер
Білім алушылар контингентінің сандық құрамы
3.1. 8-қосымша.pdf
3.2. деңгейлер бойынша, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар контингенті туралы мәліметтер
3.3. сыныптардын толықтығы туралы 
мәліметтер 
3.4. білім алушылар контингентінің қозғалысы туралы 
мәліметтер
3.5. бағаланатын кезеңдегі білім алушылар контингентінің тізімі
Білім алушылар контингентінің сандық құрамы
3.1. 8-қосымша.pdf 
3.2. деңгейлер бойынша, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар контингенті туралы мәліметтер
3.3. сыныптардын толықтығы туралы 
мәліметтер 
3.4. білім алушылар контингентінің қозғалысы туралы 
мәліметтер
3.5. бағаланатын кезеңдегі білім алушылар контингентінің тізімі

]]>


Құжаттар атауы
2022-2023
2023-2024
2024-2025
3
Білім алушылар контингентіБілім алушылар контингентінің сандық құрамы
3.1. 8-қосымша.pdf
3.2. деңгейлер бойынша, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар контингенті туралы мәліметтер
3.3. сыныптардын толықтығы туралы 
мәліметтер 
3.4. білім алушылар контингентінің қозғалысы туралы 
мәліметтер
Білім алушылар контингентінің сандық құрамы
3.1. 8-қосымша.pdf
3.2. деңгейлер бойынша, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар контингенті туралы мәліметтер
3.3. сыныптардын толықтығы туралы 
мәліметтер 
3.4. білім алушылар контингентінің қозғалысы туралы 
мәліметтер
3.5. бағаланатын кезеңдегі білім алушылар контингентінің тізімі
Білім алушылар контингентінің сандық құрамы
3.1. 8-қосымша.pdf 
3.2. деңгейлер бойынша, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар контингенті туралы мәліметтер
3.3. сыныптардын толықтығы туралы 
мәліметтер 
3.4. білім алушылар контингентінің қозғалысы туралы 
мәліметтер
3.5. бағаланатын кезеңдегі білім алушылар контингентінің тізімі

]]>
admin Thu, 29 Feb 2024 20:03:58 +0600
Оқу-әдістемелік қызмет http://9.shymkent-mektebi.kz/attestacija/540-ou-dstemelk-yzmet.html http://9.shymkent-mektebi.kz/attestacija/540-ou-dstemelk-yzmet.html

Құжаттар атауы 

2022-2023 

2023-2024

2024-2025

4

Оқу-әдістемелік жұмыс

Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:

4.1. Білім беру ұйымынын бастысы бекіткен оқу жұмыс жоспарыныңсабақ кестелерінің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті  стандарттарының және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларының болуы және оларға сәйкестігі;

4.2. жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылатын оқу пәндерінін базалық мазмұнын игеру;

4.3. білім алушылардың субъективті жаңа білімді менгеруі мен таным мәселелерін шешуге, үлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылыктарды сіңіруге бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру; білім алушылардын рухани-адамгершілік, азаматтык-патриоттық, көркемлік- эстетикалык, енбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін сабақтан тыс қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру;

4.4. білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың терендетілген және стандартты деңгейлері);

4.5. білім алушыларды ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру;

4.6. ҮОЖ-ға сәйкес жүзеге асырылатын вариативті компоненттің таңдау курстары мен факультативтерін іске асыру (түсінік хат);

4.7. "Өмір қауіпсіздітігінің негіздері" міндетті оқу курсын оқу;

4.8.  "Жолда жүру ережелері" курсын іске асыру.


Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне өлшемшарттар:

4.9. білім алушылардың апталық жүктемесінің ең жоғары көлемінің сәйкестігі және сақталуы

4.10. инвариантты жане вариативті (арнайы білім беру ұйымы үшін түзету компоненті) 

Компоненттерін құрайтын білім алушылардың оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ҮОЖ белгілеген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесінің сәйкестігі және сақталуы;

4.11. сыныптарды топтарға бөлуге қойылатын талаптарды сақтау, оның ішінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып.

Оқу мерзіміне өлшемшарттар:

4.12.  тиісті денгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау;

4.13. сыныптар бойынша оқу жылының ұзактығына және күнтізбелік демалыс уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау.

Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:

4.1. Білім беру ұйымынын бастысы бекіткен оқу жұмыс жоспарының, сабақ кестелерінің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті  стандарттарының және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларының болуы және оларға сәйкестігі;

4.2. жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылатын оқу пәндерінін базалық мазмұнын игеру;

4.3. білім алушылардың субъективті жаңа білімді менгеруі мен таным мәселелерін шешуге, үлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылыктарды сіңіруге бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру; білім алушылардын рухани-адамгершілік, азаматтык-патриоттық, көркемлік-эстетикалык, енбек және дене тәрбиесін іске асыруды  қамтамасыз ететін сабақтан тыс қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру;

4.4. білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың терендетілген және стандартты деңгейлері);

4.5. білім алушыларды ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру;

4.6. ҮОЖ-ға сәйкес жүзеге асырылатын вариативті компоненттің таңдау курстары мен факультативтерін іске асыру (түсінік хат);

4.7. "Өмір қауіпсіздітігінің негіздері" міндетті оқу курсын оқу;

4.8.  "Жолда жүру ережелері" курсын іске асыру.


Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне өлшемшарттар:

4.9. білім алушылардың апталық жүктемесінің ең жоғары көлемінің сәйкестігі және сақталуы; 

4.10. инвариантты жане вариативті (арнайы білім беру ұйымы үшін түзету компоненті)

Компоненттерін құрайтын білім алушылардың оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ҮОЖ белгілеген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесінің сәйкестігі және сақталуы;

4.11. сыныптарды топтарға бөлуге қойылатын талаптарды сақтау, оның ішінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып.

Оқу мерзіміне өлшемшарттар:

4.12.  тиісті денгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау;

4.13. сыныптар бойынша оқу жылының ұзактығына және күнтізбелік демалыс уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау.


Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:

4.1. Білім беру ұйымынын бастысы бекіткен оқу жұмыс жоспарыныңсабақ кестелерінің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті  стандарттарының және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларының болуы және оларға сәйкестігі;

4.2. жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылатын оқу пәндерінін базалық мазмұнын игеру;

4.3. білім алушылардың субъективті жаңа білімді менгеруі мен таным мәселелерін шешуге, үлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылыктарды сіңіруге бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру; білім алушылардын рухани-адамгершілік, азаматтык-патриоттық, көркемлік- эстетикалык, енбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін сабақтан тыс қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру;

4.4. білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың терендетілген және стандартты деңгейлері);

4.5. білім алушыларды ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру;

4.6. ҮОЖ-ға сәйкес жүзеге асырылатын вариативті компоненттің таңдау курстары мен факультативтерін іске асыру (түсінік хат);

4.7. "Өмір қауіпсіздітігінің негіздері" міндетті оқу курсын оқу;

4.8.  "Жолда жүру ережелері" курсын іске асыру.


Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне өлшемшарттар:

4.9. білім алушылардың апталық жүктемесінің ең жоғары көлемінің сәйкестігі және сақталуы; 

4.10. инвариантты жане вариативті (арнайы білім беру ұйымы үшін түзету компоненті)

Компоненттерін құрайтын білім алушылардың оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ҮОЖ белгілеген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесінің сәйкестігі және сақталуы;

4.11. сыныптарды топтарға бөлуге қойылатын талаптарды сақтау, оның ішінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып.

Оқу мерзіміне өлшемшарттар:

4.12.  тиісті денгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау;

4.13. сыныптар бойынша оқу жылының ұзактығына және күнтізбелік демалыс уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау.




]]>

Құжаттар атауы 

2022-2023 

2023-2024

2024-2025

4

Оқу-әдістемелік жұмыс

Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:

4.1. Білім беру ұйымынын бастысы бекіткен оқу жұмыс жоспарыныңсабақ кестелерінің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті  стандарттарының және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларының болуы және оларға сәйкестігі;

4.2. жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылатын оқу пәндерінін базалық мазмұнын игеру;

4.3. білім алушылардың субъективті жаңа білімді менгеруі мен таным мәселелерін шешуге, үлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылыктарды сіңіруге бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру; білім алушылардын рухани-адамгершілік, азаматтык-патриоттық, көркемлік- эстетикалык, енбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін сабақтан тыс қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру;

4.4. білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың терендетілген және стандартты деңгейлері);

4.5. білім алушыларды ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру;

4.6. ҮОЖ-ға сәйкес жүзеге асырылатын вариативті компоненттің таңдау курстары мен факультативтерін іске асыру (түсінік хат);

4.7. "Өмір қауіпсіздітігінің негіздері" міндетті оқу курсын оқу;

4.8.  "Жолда жүру ережелері" курсын іске асыру.


Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне өлшемшарттар:

4.9. білім алушылардың апталық жүктемесінің ең жоғары көлемінің сәйкестігі және сақталуы

4.10. инвариантты жане вариативті (арнайы білім беру ұйымы үшін түзету компоненті) 

Компоненттерін құрайтын білім алушылардың оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ҮОЖ белгілеген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесінің сәйкестігі және сақталуы;

4.11. сыныптарды топтарға бөлуге қойылатын талаптарды сақтау, оның ішінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып.

Оқу мерзіміне өлшемшарттар:

4.12.  тиісті денгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау;

4.13. сыныптар бойынша оқу жылының ұзактығына және күнтізбелік демалыс уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау.

Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:

4.1. Білім беру ұйымынын бастысы бекіткен оқу жұмыс жоспарының, сабақ кестелерінің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті  стандарттарының және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларының болуы және оларға сәйкестігі;

4.2. жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылатын оқу пәндерінін базалық мазмұнын игеру;

4.3. білім алушылардың субъективті жаңа білімді менгеруі мен таным мәселелерін шешуге, үлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылыктарды сіңіруге бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру; білім алушылардын рухани-адамгершілік, азаматтык-патриоттық, көркемлік-эстетикалык, енбек және дене тәрбиесін іске асыруды  қамтамасыз ететін сабақтан тыс қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру;

4.4. білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың терендетілген және стандартты деңгейлері);

4.5. білім алушыларды ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру;

4.6. ҮОЖ-ға сәйкес жүзеге асырылатын вариативті компоненттің таңдау курстары мен факультативтерін іске асыру (түсінік хат);

4.7. "Өмір қауіпсіздітігінің негіздері" міндетті оқу курсын оқу;

4.8.  "Жолда жүру ережелері" курсын іске асыру.


Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне өлшемшарттар:

4.9. білім алушылардың апталық жүктемесінің ең жоғары көлемінің сәйкестігі және сақталуы; 

4.10. инвариантты жане вариативті (арнайы білім беру ұйымы үшін түзету компоненті)

Компоненттерін құрайтын білім алушылардың оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ҮОЖ белгілеген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесінің сәйкестігі және сақталуы;

4.11. сыныптарды топтарға бөлуге қойылатын талаптарды сақтау, оның ішінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып.

Оқу мерзіміне өлшемшарттар:

4.12.  тиісті денгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау;

4.13. сыныптар бойынша оқу жылының ұзактығына және күнтізбелік демалыс уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау.


Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:

4.1. Білім беру ұйымынын бастысы бекіткен оқу жұмыс жоспарыныңсабақ кестелерінің, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті  стандарттарының және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларының болуы және оларға сәйкестігі;

4.2. жалпы білім беретін пәндер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес жүзеге асырылатын оқу пәндерінін базалық мазмұнын игеру;

4.3. білім алушылардың субъективті жаңа білімді менгеруі мен таным мәселелерін шешуге, үлттық дәстүрлерді, мәдениетті зерделеуге және жалпыадамзаттық құндылыктарды сіңіруге бағытталған тәрбие жұмысын іске асыру; білім алушылардын рухани-адамгершілік, азаматтык-патриоттық, көркемлік- эстетикалык, енбек және дене тәрбиесін іске асыруды қамтамасыз ететін сабақтан тыс қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру;

4.4. білім алушылардың жеке мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып, бейінді оқытуды іске асыру (оқытудың терендетілген және стандартты деңгейлері);

4.5. білім алушыларды ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыру;

4.6. ҮОЖ-ға сәйкес жүзеге асырылатын вариативті компоненттің таңдау курстары мен факультативтерін іске асыру (түсінік хат);

4.7. "Өмір қауіпсіздітігінің негіздері" міндетті оқу курсын оқу;

4.8.  "Жолда жүру ережелері" курсын іске асыру.


Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім алушылардың оқу жүктемесінің ең жоғары көлеміне өлшемшарттар:

4.9. білім алушылардың апталық жүктемесінің ең жоғары көлемінің сәйкестігі және сақталуы; 

4.10. инвариантты жане вариативті (арнайы білім беру ұйымы үшін түзету компоненті)

Компоненттерін құрайтын білім алушылардың оқу жүктемесінің жалпы көлемінің, сондай-ақ ҮОЖ белгілеген сыныптар бойынша апталық және жылдық оқу жүктемесінің сәйкестігі және сақталуы;

4.11. сыныптарды топтарға бөлуге қойылатын талаптарды сақтау, оның ішінде инклюзивті білім беру шеңберінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып.

Оқу мерзіміне өлшемшарттар:

4.12.  тиісті денгейдегі жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын игеру мерзімдеріне қойылатын талаптарды сақтау;

4.13. сыныптар бойынша оқу жылының ұзактығына және күнтізбелік демалыс уақытының ұзақтығына қойылатын талаптарды сақтау.




]]>
admin Thu, 29 Feb 2024 20:03:07 +0600
Оқу-материалдық қоры http://9.shymkent-mektebi.kz/attestacija/539-ou-materialdy-ory.html http://9.shymkent-mektebi.kz/attestacija/539-ou-materialdy-ory.html


Құжаттар атауы
2022-2023 
2023-2024 
2024-2025

5

Оқу - материалдық активтер 

Оқыту нәтижелеріне бағдарлана 

отырып, білім беру  мазмұнына 

өлшем шарттар:

5.1. бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беретін ұйымдардың білім беру қызметіне қойылатын біліктілік

талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін сақтау  

5.2. Ғимарат туралы мәлімет 

(ғимарат типі, салыған жыл, 

жобалық қуаты, курделі және 

ағымдағы жөндеу жұмыстарға 

қажеттілік жане т.б.). 

5.3. Білім беру қызметтерінің 

сапасын қамтамасыз ететін 

меншікті не шаруашылық 

жургізу немесе жедел басқару 

немесе сенімгерлік басқару 

құқығына иесілі материалдық 

активтердің болуы 

 туралы мәліметтер 

(кабинеттер, лекциялық 

аудиториялар, практикалық 

дәрістерге арналған үй-жайлар, зертханалар,нақты біліктіліктер, 

мамандықтар  бойынша шеберханалар, акт және денешынықтыру залдары,  әлеуметтік-тұрмыстық және өзге мақсаттағы өткізу пункттері, санитарлық тораптар (унитаз, жуынатын раковиналар), білім беру ұйымының үй-жайларында жане (немесе) іргелес аумақтарында бейнебақылаудың болуы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдайлардың болуы, тұру үшін жағдайлардың болуы).


5.4.Білім алушыларға медициналық қызмет көрсету туралы мәліметтер

5.5. edu.kz аймақта үшінші деңгейдегі домендік атаудың болуы туралы мәліметтер (http://9.shymkent.edu.kz/);

5.6.Жеке пайдалануға арналған жабдықталған шкафтардың болуы туралы мәліметтер;

5.7. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдайлардын болуы туралы мәліметтер;


5.8. Білім беру ұйымдарының жабдықтарымен және жиһаздарымен,  оқу-зертханалық жабдықтармен және техникалық оқыту құралдарымен жарақтандырылуы  туралы мәліметтер;

5.9. Білім алушылар үшін тамақтану объектісінің болу туралы мәліметтер.


Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру  мазмұнына өлшем шарттар:

5.1. бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беретін ұйымдардың білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін сақтау. 

5.2. Ғимарат туралы мәлімет (ғимарат типі, салыған жыл, жобалық қуаты, курделі және ағымдағы жөндеу жұмыстарға қажеттілік жане т.б.). 


5.3. Білім беру қызметтерінің сапасын қамтамасыз ететін меншікті не шаруашылық жургізу немесе жедел басқару немесе сенімгерлік басқару құқығына иесілі материалдық активтердің болуы туралы мәліметтер (кабинеттер, лекциялық аудиториялар, практикалық дәрістерге арналған үй-жайлар, зертханалар, нақты біліктіліктер, мамандықтар  бойынша шеберханалар, акт және денешынықтыру залдары,  әлеуметтік-тұрмыстық және өзге мақсаттағы өткізу пункттері, санитарлық тораптар (унитаз, жуынатын раковиналар), білім беру ұйымының үй-жайларында жане (немесе) іргелес аумақтарында бейнебақылаудың болуы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдайлардың болуы, тұру үшін жағдайлардың болуы).




5.4.Білім алушыларға медициналық қызмет көрсету туралы мәліметтер

5.5. edu.kz аймақта үшінші деңгейдегі домендік атаудың болуы туралы мәліметтер  (http://9.shymkent.edu.kz/);

5.6.Жеке пайдалануға арналған жабдықталған шкафтардың болуы туралы мәліметтер;

5.7. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдайлардын болуы туралы мәліметтер;


5.8. Білім беру ұйымдарының жабдықтарымен және жиһаздарымен,  оқу-зертханалық жабдықтармен және техникалық оқыту құралдарымен жарақтандырылуы туралы мәліметтер;


5.9. Білім алушылар үшін тамақтану объектісінің болу туралы мәліметтер.


Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру  мазмұнына өлшем шарттар:

5.1. бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беретін ұйымдардың білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін сақтау.

5.2. Ғимарат туралы мәлімет 

(ғимарат типі, салыған жыл, жобалық қуаты, курделі және ағымдағы жөндеу жұмыстарға қажеттілік жане т.б.). 

5.3. Білім беру қызметтерінің сапасын қамтамасыз ететін меншікті не шаруашылық жургізу немесе жедел басқару немесе сенімгерлік басқару құқығына иесілі материалдық активтердің болуы туралы мәліметтер (кабинеттер, лекциялық аудиториялар, практикалық дәрістерге арналған үй-жайлар, зертханалар, нақты біліктіліктер, мамандықтар бойынша шеберханалар, акт және денешынықтыру залдары,  әлеуметтік-тұрмыстық және өзге мақсаттағы өткізу пункттері, санитарлық тораптар (унитаз, жуынатын раковиналар), білім беру ұйымының үй-жайларында жане (немесе) іргелес аумақтарында бейнебақылаудың болуы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдайлардың болуы, тұру үшін жағдайлардың болуы).

5.4.Білім алушыларға медициналық қызмет көрсету туралы мәліметтер

5.5. edu.kz аймақта үшінші деңгейдегі домендік атаудың болуы туралы мәліметтер (http://9.shymkent.edu.kz/);

5.6.Жеке пайдалануға арналған жабдықталған шкафтардың болуы туралы мәліметтер;

5.7. Ерекше білім беру  қажеттіліктері  бар адамдар ушін жағдайлардын болуы туралы мәліметтер;

5.8. Білім беру ұйымдарының жабдықтарымен және жиһаздарымен,  оқу-зертханалық жабдықтармен және техникалық оқыту құралдарымен жарақтандырылуы туралы мәліметтер;

5.9. Білім алушылар үшін тамақтану объектісінің болу туралы мәліметтер.


]]>


Құжаттар атауы
2022-2023 
2023-2024 
2024-2025

5

Оқу - материалдық активтер 

Оқыту нәтижелеріне бағдарлана 

отырып, білім беру  мазмұнына 

өлшем шарттар:

5.1. бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беретін ұйымдардың білім беру қызметіне қойылатын біліктілік

талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін сақтау  

5.2. Ғимарат туралы мәлімет 

(ғимарат типі, салыған жыл, 

жобалық қуаты, курделі және 

ағымдағы жөндеу жұмыстарға 

қажеттілік жане т.б.). 

5.3. Білім беру қызметтерінің 

сапасын қамтамасыз ететін 

меншікті не шаруашылық 

жургізу немесе жедел басқару 

немесе сенімгерлік басқару 

құқығына иесілі материалдық 

активтердің болуы 

 туралы мәліметтер 

(кабинеттер, лекциялық 

аудиториялар, практикалық 

дәрістерге арналған үй-жайлар, зертханалар,нақты біліктіліктер, 

мамандықтар  бойынша шеберханалар, акт және денешынықтыру залдары,  әлеуметтік-тұрмыстық және өзге мақсаттағы өткізу пункттері, санитарлық тораптар (унитаз, жуынатын раковиналар), білім беру ұйымының үй-жайларында жане (немесе) іргелес аумақтарында бейнебақылаудың болуы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдайлардың болуы, тұру үшін жағдайлардың болуы).


5.4.Білім алушыларға медициналық қызмет көрсету туралы мәліметтер

5.5. edu.kz аймақта үшінші деңгейдегі домендік атаудың болуы туралы мәліметтер (http://9.shymkent.edu.kz/);

5.6.Жеке пайдалануға арналған жабдықталған шкафтардың болуы туралы мәліметтер;

5.7. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдайлардын болуы туралы мәліметтер;


5.8. Білім беру ұйымдарының жабдықтарымен және жиһаздарымен,  оқу-зертханалық жабдықтармен және техникалық оқыту құралдарымен жарақтандырылуы  туралы мәліметтер;

5.9. Білім алушылар үшін тамақтану объектісінің болу туралы мәліметтер.


Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру  мазмұнына өлшем шарттар:

5.1. бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беретін ұйымдардың білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін сақтау. 

5.2. Ғимарат туралы мәлімет (ғимарат типі, салыған жыл, жобалық қуаты, курделі және ағымдағы жөндеу жұмыстарға қажеттілік жане т.б.). 


5.3. Білім беру қызметтерінің сапасын қамтамасыз ететін меншікті не шаруашылық жургізу немесе жедел басқару немесе сенімгерлік басқару құқығына иесілі материалдық активтердің болуы туралы мәліметтер (кабинеттер, лекциялық аудиториялар, практикалық дәрістерге арналған үй-жайлар, зертханалар, нақты біліктіліктер, мамандықтар  бойынша шеберханалар, акт және денешынықтыру залдары,  әлеуметтік-тұрмыстық және өзге мақсаттағы өткізу пункттері, санитарлық тораптар (унитаз, жуынатын раковиналар), білім беру ұйымының үй-жайларында жане (немесе) іргелес аумақтарында бейнебақылаудың болуы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдайлардың болуы, тұру үшін жағдайлардың болуы).




5.4.Білім алушыларға медициналық қызмет көрсету туралы мәліметтер

5.5. edu.kz аймақта үшінші деңгейдегі домендік атаудың болуы туралы мәліметтер  (http://9.shymkent.edu.kz/);

5.6.Жеке пайдалануға арналған жабдықталған шкафтардың болуы туралы мәліметтер;

5.7. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдайлардын болуы туралы мәліметтер;


5.8. Білім беру ұйымдарының жабдықтарымен және жиһаздарымен,  оқу-зертханалық жабдықтармен және техникалық оқыту құралдарымен жарақтандырылуы туралы мәліметтер;


5.9. Білім алушылар үшін тамақтану объектісінің болу туралы мәліметтер.


Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру  мазмұнына өлшем шарттар:

5.1. бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беретін ұйымдардың білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін сақтау.

5.2. Ғимарат туралы мәлімет 

(ғимарат типі, салыған жыл, жобалық қуаты, курделі және ағымдағы жөндеу жұмыстарға қажеттілік жане т.б.). 

5.3. Білім беру қызметтерінің сапасын қамтамасыз ететін меншікті не шаруашылық жургізу немесе жедел басқару немесе сенімгерлік басқару құқығына иесілі материалдық активтердің болуы туралы мәліметтер (кабинеттер, лекциялық аудиториялар, практикалық дәрістерге арналған үй-жайлар, зертханалар, нақты біліктіліктер, мамандықтар бойынша шеберханалар, акт және денешынықтыру залдары,  әлеуметтік-тұрмыстық және өзге мақсаттағы өткізу пункттері, санитарлық тораптар (унитаз, жуынатын раковиналар), білім беру ұйымының үй-жайларында жане (немесе) іргелес аумақтарында бейнебақылаудың болуы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін жағдайлардың болуы, тұру үшін жағдайлардың болуы).

5.4.Білім алушыларға медициналық қызмет көрсету туралы мәліметтер

5.5. edu.kz аймақта үшінші деңгейдегі домендік атаудың болуы туралы мәліметтер (http://9.shymkent.edu.kz/);

5.6.Жеке пайдалануға арналған жабдықталған шкафтардың болуы туралы мәліметтер;

5.7. Ерекше білім беру  қажеттіліктері  бар адамдар ушін жағдайлардын болуы туралы мәліметтер;

5.8. Білім беру ұйымдарының жабдықтарымен және жиһаздарымен,  оқу-зертханалық жабдықтармен және техникалық оқыту құралдарымен жарақтандырылуы туралы мәліметтер;

5.9. Білім алушылар үшін тамақтану объектісінің болу туралы мәліметтер.


]]>
admin Thu, 29 Feb 2024 20:02:10 +0600
Ақпараттық ресурстар және кітапхана қоры http://9.shymkent-mektebi.kz/attestacija/538-aparatty-resurstar-zhne-ktaphana-ory.html http://9.shymkent-mektebi.kz/attestacija/538-aparatty-resurstar-zhne-ktaphana-ory.html

Құжаттар атауы

2022-2023

2023-2024

2024-2025

6

Ақпараттық ресурстар және кітапханалық қор

Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:

6.1. Оқу және көркем әдебиетінің кітапхана қорының болуы туралы мәліметтер (қосымша). Электронды оқулықтар.

6.2. Интернет желісіне қосылған компьютерлердің (шағын жинақты мектептерді қоспағанда) компьютерлік сыныптарының болуы туралы мәліметтер. 

Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:

6.1. Оқу және көркем әдебиетінің кітапхана қорының болуы туралы мәліметтер (қосымша). Электронды оқулықтар.

6.2. Интернет желісіне қосылған компьютерлердің (шағын жинақты мектептерді қоспағанда) компьютерлік сыныптарының болуы туралы мәліметтер. 

Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:

6.1. Оқу және көркем әдебиетінің кітапхана қорының болуы туралы мәліметтер (қосымша). Электронды оқулықтар.

6.2. Интернет желісіне қосылған компьютерлердің (шағын жинақты мектептерді қоспағанда) компьютерлік сыныптарының болуы туралы мәліметтер. 

]]>

Құжаттар атауы

2022-2023

2023-2024

2024-2025

6

Ақпараттық ресурстар және кітапханалық қор

Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:

6.1. Оқу және көркем әдебиетінің кітапхана қорының болуы туралы мәліметтер (қосымша). Электронды оқулықтар.

6.2. Интернет желісіне қосылған компьютерлердің (шағын жинақты мектептерді қоспағанда) компьютерлік сыныптарының болуы туралы мәліметтер. 

Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:

6.1. Оқу және көркем әдебиетінің кітапхана қорының болуы туралы мәліметтер (қосымша). Электронды оқулықтар.

6.2. Интернет желісіне қосылған компьютерлердің (шағын жинақты мектептерді қоспағанда) компьютерлік сыныптарының болуы туралы мәліметтер. 

Оқыту нәтижелеріне бағдарлана отырып, білім беру мазмұнына өлшемшарттар:

6.1. Оқу және көркем әдебиетінің кітапхана қорының болуы туралы мәліметтер (қосымша). Электронды оқулықтар.

6.2. Интернет желісіне қосылған компьютерлердің (шағын жинақты мектептерді қоспағанда) компьютерлік сыныптарының болуы туралы мәліметтер. 

]]>
admin Thu, 29 Feb 2024 20:01:09 +0600
Білім алушылардың білімін бағалау http://9.shymkent-mektebi.kz/attestacija/638-blm-alushylardy-blmn-baalau.html http://9.shymkent-mektebi.kz/attestacija/638-blm-alushylardy-blmn-baalau.html

Құжаттар атауы

2022-2023

2023-2024

2024-2025

7

Білім алушылардың білімін бағалау

Білім алушылардың дайындың деңгейіне өлшемшарттар:

7.1. ЖП үлгілік оқу бағдарламаларына және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес тиісті білім берудің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндері) бойынша білім алушылардың даярлық деңгейі (оқытудың күтілетін нәтижелері);

7.2. білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру және формативті және жиынтық бағалау талаптарын сақтау;

7.3.  ерекше білім беру кажеттіліктері бар білім алушыларды бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес оқыту кезінде инклюзивті білім беру талаптарын орындау (дамудың бұзылуын және әлеуметтік бейімделуді  түзету);


Білім алушылардың дайындың деңгейіне өлшемшарттар:

7.1. 13-қосымша

7.2. ЖП үлгілік оқу бағдарламаларына және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес тиісті білім берудің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндері) бойынша білім алушылардың даярлық деңгейі (оқытудың күтілетін нәтижелері);

7.3. білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру және формативті және жиынтық бағалау талаптарын сақтау;

7.4.  ерекше білім беру кажеттіліктері бар білім алушыларды бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес оқыту кезінде инклюзивті білім беру талаптарын орындау (дамудың бұзылуын және әлеуметтік бейімделуді  түзету);

7.5.  4, 9-сынып оқушыларының тиісті білім беру денгейінің мемлекеттік жалпы білім беру стандартының талаптарында көзделген білім берудің күтілетін нәтижелерін және білім беретін оқу бағдарламаларын игерудің жетістіктерін айқындау бойынша оқыту нәтижелерін бағалау.

Білім алушылардың дайындың деңгейіне өлшемшарттар:

7.1. 13-қосымша

7.2. ЖП үлгілік оқу бағдарламаларына және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес тиісті білім берудің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндері) бойынша білім алушылардың даярлық деңгейі (оқытудың күтілетін нәтижелері);

7.3. білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру және формативті және жиынтық бағалау талаптарын сақтау;

7.4.  ерекше білім беру кажеттіліктері бар білім алушыларды бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес оқыту кезінде инклюзивті білім беру талаптарын орындау (дамудың бұзылуын және әлеуметтік бейімделуді  түзету);

7.5.  4, 9-сынып оқушыларының тиісті білім беру денгейінің мемлекеттік жалпы білім беру стандартының талаптарында көзделген білім берудің күтілетін нәтижелерін және білім беретін оқу бағдарламаларын игерудің жетістіктерін айқындау бойынша оқыту нәтижелерін бағалау.

]]>

Құжаттар атауы

2022-2023

2023-2024

2024-2025

7

Білім алушылардың білімін бағалау

Білім алушылардың дайындың деңгейіне өлшемшарттар:

7.1. ЖП үлгілік оқу бағдарламаларына және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес тиісті білім берудің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндері) бойынша білім алушылардың даярлық деңгейі (оқытудың күтілетін нәтижелері);

7.2. білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру және формативті және жиынтық бағалау талаптарын сақтау;

7.3.  ерекше білім беру кажеттіліктері бар білім алушыларды бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес оқыту кезінде инклюзивті білім беру талаптарын орындау (дамудың бұзылуын және әлеуметтік бейімделуді  түзету);


Білім алушылардың дайындың деңгейіне өлшемшарттар:

7.1. 13-қосымша

7.2. ЖП үлгілік оқу бағдарламаларына және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес тиісті білім берудің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндері) бойынша білім алушылардың даярлық деңгейі (оқытудың күтілетін нәтижелері);

7.3. білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру және формативті және жиынтық бағалау талаптарын сақтау;

7.4.  ерекше білім беру кажеттіліктері бар білім алушыларды бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес оқыту кезінде инклюзивті білім беру талаптарын орындау (дамудың бұзылуын және әлеуметтік бейімделуді  түзету);

7.5.  4, 9-сынып оқушыларының тиісті білім беру денгейінің мемлекеттік жалпы білім беру стандартының талаптарында көзделген білім берудің күтілетін нәтижелерін және білім беретін оқу бағдарламаларын игерудің жетістіктерін айқындау бойынша оқыту нәтижелерін бағалау.

Білім алушылардың дайындың деңгейіне өлшемшарттар:

7.1. 13-қосымша

7.2. ЖП үлгілік оқу бағдарламаларына және бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес тиісті білім берудің әрбір білім беру саласы (және оқу пәндері) бойынша білім алушылардың даярлық деңгейі (оқытудың күтілетін нәтижелері);

7.3. білім алушылардың білімін бағалау өлшемшарттарына сәйкес білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды жүзеге асыру және формативті және жиынтық бағалау талаптарын сақтау;

7.4.  ерекше білім беру кажеттіліктері бар білім алушыларды бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарының талаптарына сәйкес оқыту кезінде инклюзивті білім беру талаптарын орындау (дамудың бұзылуын және әлеуметтік бейімделуді  түзету);

7.5.  4, 9-сынып оқушыларының тиісті білім беру денгейінің мемлекеттік жалпы білім беру стандартының талаптарында көзделген білім берудің күтілетін нәтижелерін және білім беретін оқу бағдарламаларын игерудің жетістіктерін айқындау бойынша оқыту нәтижелерін бағалау.

]]>
admin Wed, 28 Feb 2024 16:11:11 +0600
Өзін-өзі бағалау қорытындысы http://9.shymkent-mektebi.kz/attestacija/543-zn-z-baalau-orytyndysy.html http://9.shymkent-mektebi.kz/attestacija/543-zn-z-baalau-orytyndysy.html 1. ҚР Оқу-ағарту министрінің 15.05.2024 № 106 
2. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығы. ]]>
1. ҚР Оқу-ағарту министрінің 15.05.2024 № 106 
2. Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 24 қарашадағы № 473 бұйрығы. ]]>
admin Wed, 28 Feb 2024 08:00:26 +0600